‘Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig’. Met deze slogan wordt in de derde week van januari de Week van het Brood geïntroduceerd. Een week waarin iedereen in Nederland en België kan ervaren dat ‘onze gewone volkoren boterham’ jou de goede boost geeft die je af en toe nodig hebt. De Week van het Brood vormt de aftrap van een 2-jarige imagocampagne, die het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) en het Belgische Instituut Brood en Gezondheid uitvoeren namens zeven branchepartijen uit Nederland en België.

Volkoren op de voorgrond
Tijdens de Week van het Brood worden mensen weer bewust van al het mooie en goede van brood. Volkorenbrood vormt hierbij het anker voor de gehele productcategorie. De Week van het Brood laat op een sympathieke, luchtige manier zien dat volkorenbrood je een boost geeft, als je het echt even nodig hebt, zodat je het beste uit elke dag haalt. Op je werk, tijdens het sporten en met je gezin.

Lees hier meer en kom daarna snel naar ons want wij hebben het lekkerste volkorenbrood elke dag vers voor jou gebakken!